CITYCURLING DOETINCHEM 2023

We kunnen weer! Op 11, 12, 13 en 14 december, met een spetterende finale op donderdag 21 december, wordt ‘s avonds vanaf 19:00 uur, op de BAX ijsbaan op het Simonsplein, City Curling Doetinchem georganiseerd.

City Curling Doetinchem is een Oostenrijks-Duitse variant van het Franse jeu de boules en het Amerikaanse curling. Het wordt gespeeld met zogenaamde Eisstock-schijven. Bij het over het ijs glijden van de ‘Eisstock’ richting de cirkels  is het de uitdaging zo goed mogelijk op de middenstip  te eindigen. Er wordt in teams tegen elkaar gespeeld: een leuke winterse bezigheid waaraan iedereen  van jong tot oud kan deelnemen. Leuk als teamuitje met je collega’s? Of met enthousiaste leden van je sportvereniging, buurt, familie, vrienden?

Deelname en aanmelding

Je kunt je aanmelden met een team van 3 tot 4 personen. De kosten zijn €100,– per team. Meld je aan door een email te sturen naar citycurling@lionsclubdoetinchem.nl

Je ontvangt dan een bevestiging van je inschrijving en informatie over de betaling.